מגשר גירושין באשדוד

מחפשים מגשר גירושין באשדוד? נמצאים בצומת דרכים? החלטתם להיפרד? רוצים שהתהליך יתבצע בצורה הקלה, המהירה והטובה ביותר עבורכם ועבור הילדים? אתם מחפשים חומרים ומידע שיעזרו לכם לצלוח בבטחה את  תהליך הגישור שלכם?
 
ברוכים הבאים למשרד המגשרים נדב נישרי באשדוד. במשרד שלנו צוות מגשרות ומגשרים מנוסה ומיומן בהובלת נדב נישרי, מגשר מומחה בגישור גירושין ומחבר הספרים להתגרש בשלום – המדריך המלא לגישור בהליך גירושין” (הוצאת סטימצקי) ו-“שותפות חדשה” (הוצאת כנרת-זמורה).
 

לצפייה בסרטון – איך להתגרש בשלום?  לחצו כאן

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא מחויבות

מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

 

צוות המגשרים והמגשרות בהובלתו של נדב נישרי כאן כדי לעזור לכם להגיע להסכמות ביניכם ובין בני זוגכם. אנו מתמחים בעזרה לבני זוג (הורים) שנקלעו למשבר בזוגיות, לקבל החלטה לאן הולכים (שלום בית או גירושין) ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר. במסגרת תהליך הגישור תקבלו בעזרתנו, מענה לשאלות המטרידות ביותר, תקבלו ביטחון בהמשך הדרך ותגבשו הסכם שיאפשר לכל המשפחה לתפקד באופן מיטבי. בסיום תהליך הגישור תקבלו מאיתנו הסכם מפורט המשקף את ההסכמות שהושגו. ההסכם יוגש לבית המשפט או לבית הדין הרבני (לבחירתכם) ויקבל תוקף פורמלי.

אתם מוזמנים לגלוש באתר, לקרוא את התכנים המופיעים בו ולהיעזר בהם ככל שתצטרכו. במידת הצורך תוכלו גם ליצור איתנו קשר, להתייעץ ולקבוע פגישת הכרות .

אם החלטתם שאתם רוצים לפתור את המחלוקות ביניכם בדרך של הסכמה, תוך שימת דגש על מציאת פתרונות נכונים, טובים וצודקים לכם ולילדיכם, אז הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להגיע להסכם גירושין בהסכמה או להסכם שלום בית ולחלופין גירושין בהתאם לצורך שלכם. הסכם אשר ייתן מענה מספק לצרכים שלכם ושל ילדיכם.

במהלך תהליך הגישור, נעזור לכם להגיע להסכם כולל והוגן לשני הצדדים, כפי שעשה משרד המגשרים נדב נישרי עם מאות זוגות אחרים שהגיעו אלינו מלאים בחששות ויצאו עם הסכמות וביטחון בעתיד לבוא. התקשרו אלינו ותראו שגם אתם יכולים לצלוח את הקשיים ולקבל ביטחון ויציבות. אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך בצורה מקצועית, מקיפה, הוגנת ובטוחה.

בסיום תהליך הגישור שתעברו עם מגשר/ת מצוות משרד המגשרים נדב נישרי, תקבלו מאיתנו הסכם גירושין כתוב אשר ישקף את כל ההסכמות אליהן הגעתם. הסכם הגירושין הזה, יקבל תוקף פורמאלי מבית המשפט לענייני משפחה או מבית הדין הרבני (לפי הנוחות שלכם).

התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם לשיחת ייעוץ ראשונית ולתאום פגישת הכרות ללא מחויבות.

 

יתרונות גישור גירושין באשדוד

 

מקצועיות מנצחת- שיטת העבודה שפיתח נדב נישרי הוכיחה את עצמה כשיטה מנצחת אצל מאות זוגות בעבר. 

פגישות בזמנים הנוחים לכם– ניתן לתאם פגישת הכרות לגישור גירושין ללא עלות וללא מחויבות, למועד קרוב הנוח לכם. לאחר שתתחילו בגישור באופן פורמלי ניתן יהיה לקיים את גישור הגירושין שלכם בזמנים הנוחים לכם תוך התחשבות באילוצי עבודה וילדים

מחיר סביר והוגן אין צורך להוציא את כל החסכונות על הגירושין. הגעה להסכם גירושין סופי תעלה לכם כמה אלפי שקלים בודדים וכמובן שהרבה פחות מאשר הליכים לוחמניים בבית המשפט (וגם הרבה פחות כואבים כמובן).

מגיעים בזמן שלכם להסכם סופי– מאחר והליך גישור גירושין מאפשר התמודדות טובה יותר גם עם ההיבטים הרגשיים של הגירושין, ניתן לקיים את הליך הגישור בקצב ובמהירות הנחוצים לכם. תרצו זמן לעכל, להסתגל ולחשוב? תקבלו! תרצו להתקדם מהר ולסיים בתוך מספר ימים את ההסכם? תקבלו! הכל בהתאם לרצונכם החופשי. כמובן ששיקולי זמינות וצרכים אובייקטיביים שלכם גם ישפיעו על גישור הגירושין באשדוד שלכם.

ודאות לכל אורך הגישור וגם לאחריו– בגישור גירושין באשדוד, תעברו את הליך הגירושין שלכם בצורה בטוחה ויציבה. לאחר שתתחילו בהליך הגישור באשדוד תדעו בכל עת היכן הדברים עומדים מול בן הזוג השני שלכם וכלפיי הילדים שלכם.

במה (גם) עוסקים גישור גירושין באשדוד?

 

הגדרת המציאות הכלכלית אחרי הגירושין – מזונות, מדור ושלל נושאים חשובים אחרים עולים על השולחן בהליך גישור גירושין באשדוד. במסגרת התהליך אעזור לכם לייצר תמונה מלאה של התקציב החודשי שלכם ושל ילדיכם לאחר הגירושין. מתוך הנתונים שיעלו יקבעו התשלומים לילדים כך שגם ההורים יוכלו להמשיך לחיות בביטחון כלכלי.

חלוקת רכוש בגירושין? במסגרת גישור הגירושין באשדוד, תקבלו מאיתנו כלים והכוונה שיעזרו לכם להחליט איך לחלק את הרכוש שצברתם בחייכם.

חינוך וגידול הילדים לאחר הגירושין- גם כשהזוגיות שלכם נגמרת, ההורות ממשיכה לתמיד. על כן חשוב לגבש כללים ברורים בין ההורים על מנת וההתנהלות ביניהם בכל הקשור לילדים אחרי הגירושין תתבצע בתאום ובשיתוף פעולה על מנת ולמנוע קשיים ופגיעה בילדים.

מלבד הנושאים הללו נעסוק בגישור גם בכל שאר הנושאים האחרים החשובים לכם לסגור בהסכם הגירושין ושנחוצה לכם ודאות לגביהם.

הסכם הגירושין שלכם יאושר על ידי שופט בבית המשפט לענייני משפחה או על ידי דיין בבית הדין הרבני (לבחירתכם)  לאחר שתקבלו מאיתנו את הסכם הגירושין תינתן לכם ההזדמנות להתעמק בהסכם ולוודא שהוא אכן משקף את ההסכמות אליהן הגעתם בגישור. הסכם גישור גירושין שהושג בהסכמה מלאה של שניכם, יועבר לאחר אישורכם לשופט בית המשפט לענייני משפחה או לדיין בבית הדין הרבני שיאשרו את ההסכם וייתנו לו תוקף של פסק דין.

 

× מענה מיידי
דילוג לתוכן