ליווי אישי בגירושין על ידי מגשר

ליווי אישי בהליך גירושין

הדרך שלך לשמור על עצמך ועל הילדים. לוודא שהתהליך מתנהל בצורה טובה ולמנוע מחלוקות ומאבקים מיותרים.

איתנו תקבלו ליווי צמוד וכלים שיעזרו לכם להתמודד טוב יותר עם הגירושין ועם תהליך הפרידה.

הסכם גירושין הוא אחד ההסכמים החשובים עליו תחתמו בחייכם. ההסכם יעצב את האופן בו ייראו החיים שלכם בשנים הקרובות, ישפיע מאוד על האופן בו ילדיכם יצליחו לעבור את המשבר הזה ויהווה את הבסיס לצמיחה לה חיכיתם. אם יש לכם ילדים קטנים זה הסכם שילווה אתכם שנים ארוכות קדימה. לכן לפני שאתם ניגשים לדון בפרטים המרכיבים את ההסכם, כדאי שתצטיידו בכל הידע הדרוש, בעצות הנכונות ותגבשו לעצמכם את המטרות שיכתיבו כיצד ייראה ההסכם. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הידע הזה ולעזור לכם לעבור את התקופה המורכבת הזאת בשלום – עבורכם ועבור ילדיכם.

למה חשוב לקבל ליווי אישי ממגשר בהליך הגירושין?

תהליך גירושין כמוהו כתחילתה של נסיעה ברכבת הרים. הפניות חדות, הכיוון משתנה כל כמה שניות, הירידות והעליות מתחלפות ביניהן כל הזמן. זהו מצב בו אנשים מרגישים שהם מאבדים שליטה על המסלול של התהליך, על הפעולות של הצד השני ועל התגובות שלהם עצמם. זה טבעי, הרי גירושין זה אירוע שמטלטל את כל המוכר והידוע בחיים ומכניס את האדם שחווה אותם למצב הישרדות שממנו קל להישאב לטעויות ומלחמות שיגרמו לנזק אדיר לשני ההורים ולילדים שבאמצע.

 

זה לא חייב להיות כך. עם הידע הנכון ונקיטת הפעולות הנכונות אפשר לנהל תהליך גירושין שמבוסס על הידברות והסכמות, ליצור בסיס לשותפות טובה ומתפקדת בין ההורים ולאפשר יצירת בסיס טוב לצמיחה עבורכם ועבור ילדיכם. כדי שזה יקרה אנחנו מציעים לכל מי שנמצא בתחילתו או בעיצומו של תהליך גירושין ליווי אישי של מגשר או מגשרת מנוסים מהצוות שלנו. בעזרתנו תוכלו לגבש אסטרטגיה לחיים טובים אחרי הפרידה ולוודא שכל צעד שאתם עושים יעזור לכם להשיג את המטרות שלכם וימנע מלחמות מיותרות.

 

במהלך השנים בהן ליווינו אלפי זוגות בתהליך גירושין, הבנו שהידע והניסיון שהצטברו אצלנו יכולים לשנות מציאות חיים עבור כל אדם שנכנס לתהליך גירושין מורכב ולכן אנחנו מציעים לכם אותו במתכונת של ליווי אישי.

ניסיון רב בפתרון הליכי גירושין מורכבים

המחיר המשתלם וההוגן ביותר

משרדים בכל רחבי הארץ

מפגשים בשעות הנוחות לכם

אלפי לקוחות מרוצים

למי מיועד הליווי האישי?

  • כל אדם שחושב על תהליך גירושין ועוד לא דיבר על כך עם בן/בת הזוג
  • כל מי שקיבל הודעה על גירושין ורוצה למנוע את הפרידה
  • כל מי שנמצא בתחילתו של תהליך גירושין
  • כל מי שהחל בתהליך גירושין בין אם בגישור או בהליכים משפטיים
  • כל מי שרוצה לוודא שילדיו לא ייפגעו בתהליך הפרידה והגירושין
× מענה מיידי
דילוג לתוכן