מגשר גירושין בפתח תקווה

מחפשים מגשר גירושין בפתח תקווה? נמצאים בצומת דרכים? החלטתם להיפרד? רוצים שהתהליך יתבצע בצורה הקלה, המהירה והטובה ביותר עבורכם ועבור הילדים? אתם מחפשים חומרים ומידע שיעזרו לכם לצלוח בבטחה את  תהליך הגישור שלכם?

ברוכים הבאים למשרד המגשרים נדב נישרי בפתח תקווה. במשרד צוות מגשרות ומגשרים מיומן ומנוסה בהובלתו של נדב נישרי, מגשר מומחה בגישור גירושין ומחבר הספרים “להתגרש בשלום – המדריך המלא לגישור בהליך גירושין” (הוצאת סטימצקי) ו-“שותפות חדשה” (בהוצאת כנרת-זמורה).

צוות המגשרים והמגשרות של משרד המגשרים נדב נישרי כאן כדי לעזור לכם להגיע להסכמות ביניכם ובין בני זוגכם. אנו מתמחים בעזרה לבני זוג (הורים) שנקלעו למשבר בזוגיות, לקבל החלטה לאן הולכים (שלום בית או גירושין) ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר. במסגרת תהליך הגישור תקבלו בעזרתנו, מענה לשאלות המטרידות ביותר, ודאות וביטחון להמשך הדרך והסכם שיאפשר לכל המשפחה לתפקד באופן מיטבי. בסיום תהליך הגישור תקבלו מאיתנו הסכם מפורט המשקף את ההסכמות שהושגו. ההסכם יוגש לבית המשפט או לבית הדין הרבני (לבחירתכם) ויקבל תוקף פורמלי.

אתם מוזמנים לגלוש באתר, לקרוא את התכנים המופיעים בו ולהיעזר בהם ככל שתצטרכו. במידת הצורך תוכלו גם ליצור איתנו קשר, להתייעץ ולקבוע איתנו פגישת הכרות ללא שום התחייבות.

אם החלטתם שאתם רוצים לפתור את המחלוקות ביניכם בדרך של הסכמה, תוך שימת דגש על מציאת פתרונות נכונים, טובים וצודקים לכם ולילדיכם, אז הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להגיע להסכם גירושין בהסכמה או להסכם שלום בית ולחלופין גירושין בהתאם לצורך שלכם. הסכם אשר ייתן מענה מספק לצרכים שלכם ושל ילדיכם.

במהלך תהליך הגישור, נעזור לכם להגיע להסכם כולל והוגן לשני הצדדים, כפי שעשינו עבור מאות זוגות אחרים שהגיעו אלינו לתהליך הגישור כשהם מלאים בחששות, ויצאו עם הסכמות וביטחון לטווח הקרוב והרחוק. התקשרו אלינו ותראו שגם אתם יכולים לצלוח את הקשיים ולקבל ביטחון ויציבות. אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך בצורה מקצועית, מקיפה, הוגנת ובטוחה.

בסיום תהליך הגישור שתעברו איתנו, תקבלו מאיתנו הסכם גירושין כתוב אשר ישקף את כל ההסכמות אליהן הגעתם. הסכם הגירושין הזה יקבל תוקף פורמאלי מבית המשפט לענייני משפחה או מבית הדין הרבני (לפי הנוחות שלכם).

התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם לשיחת ייעוץ ראשונית ולתאום פגישת הכרות ללא מחויבות.

ארבעה יתרונות חשובים בהליך גישור בפתח תקווה במשרד המגשרים נדב נישרי

גישור גירושין בפתח תקווה בזמנים הנוחים לכם – כל פגישת גישור נקבעת בתאום מלא אתכם ובהתאם לזמינות ולצרכים שלכם. שיקולי עבודה וילדים נלקחים בחשבון כאשר קובעים את הפגישות. בגישור גירושין בפתח תקווה רק אתם קובעים מתי נפגשים וכמה זמן תימשך כל פגישה. החלטתם להיפרד? רוצים להתגרש בפתח תקווה בתנאים הנוחים לכם? חשוב לכם שהפרידה והגירושין ייעשו בצורה טובה ונכונה ולהימנע ממלחמות קשות?

חוסכים משמעותית בעלויות – גישור גירושין בפתח תקווה עולה הרבה פחות (כלכלית ורגשית) מאשר גירושין בעזרת ייצוג עורך דין בבית המשפט. עלותו הכוללת של גישור גירושין בפתח תקווה מגיעה בממוצע לאלפי שקלים בודדים לשני הצדדים ביחד (לעומת עשרות אלפי שקלים לכל צד בדרכים האחרות).

שקט נפשי – בעזרתנו תעברו את הליך גישור הגירושין שלכם בצורה החלקה והבטוחה ביותר. גישור הגירושין בפתח תקווה יאפשר לכם לקבוע כיצד תיראה המציאות שלכם בעתיד.

אתם קובעים את הקצב – זמן ההגעה להסכם גירושין סופי בגישור גירושין בפתח תקווה נקבע על ידי בני הזוג בהתאם לצרכים הטכניים והרגשיים שלהם. בגישור גירושין בפתח תקווה, ניתן להגיע להסכם תוך ימים או תוך חודשים – הכל בהתאם לצרכים של בני הזוג.

 

במה עוסקים (גם) בהליך גישור גירושין בפתח תקווה?

התנהלות כלכלית לאחר הגירושין? איך תראה מציאות חייכם היומיומית אחרי הגירושין? איך תוכלו לממן את עלויות המחייה שלכם (בנפרד) ושל ילדיכם? במסגרת הליך גישור גירושין בפתח תקווה, תקבלו תשובות ופתרונות ותדעו מה עליכם לעשות בעצמכם ומה על הצד השני לעשות גם כן.

חלוקת הרכוש? במסגרת גישור גירושין בפתח תקווה, תגיעו להסכמות משותפות בכל הקשור לחלוקת הרכוש המשותף. דרך חלוקת הרכוש אליה מגיעים הצדדים תהיה מוסכמת על שניהם והתוצאה תאפשר לשניהם להמשיך בחייהם בצורה בטוחה וברורה.

גידול הילדים לאחר הגירושין? הזוגיות היא זמנית אך ההורות היא נצחית. אמנם אתם נפרדים זה מזו אבל הפרידה היא לא מהילדים. לנצח תישארו ההורים שלהם ועל כן חשוב לייצר ביניכם מנגנונים להגעה להסכמה ולניהול משברים נכון.

הסכם הגירושין שלכם יאושר על ידי שופט בבית המשפט לענייני משפחה – לאחר שתקבלו ממני את הסכם הגירושין תינתן לכם ההזדמנות להתעמק בהסכם ולוודא שהוא אכן משקף את ההסכמות אליהן הגעתם בגישור. הסכם גישור גירושין שהושג בהסכמה מלאה של שניכם, יועבר לאחר אישורכם לשופט בית המשפט לענייני משפחה בפתח תקווה או לדיין בבית הדין הרבני שיאשרו את ההסכם וייתנו לו תוקף של פסק דין. 

× מענה מיידי
דילוג לתוכן