חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגשר גירושין בירושלים

מחפשים מגשר גירושין בירושלים? נמצאים בצומת דרכים? החלטתם להיפרד? רוצים שהתהליך יתבצע בצורה הקלה, המהירה והטובה ביותר עבורכם ועבור הילדים? אתם מחפשים חומרים ומידע שיעזרו לכם לצלוח בבטחה את  תהליך הגישור שלכם?

 ברוכים הבאים למשרד המגשרים נדב נישרי בירושלים. במשרד צוות מגשרות ומגשרים מיומן ומנוסה בהובלתו של נדב נישרי, מגשר מומחה בגישור גירושין ומחבר הספרים “להתגרש בשלום – המדריך המלא לגישור בהליך גירושין” (הוצאת סטימצקי) ו-“שותפות חדשה” (בהוצאת כנרת-זמורה).

אנחנו כאן כדי לעזור לכם להגיע להסכמות ביניכם ובין בני זוגכם. אנו מתמחים בעזרה לבני זוג (הורים) שנקלעו למשבר בזוגיות, לקבל החלטה לאן הולכים (שלום בית או גירושין) ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר. במסגרת תהליך הגישור תקבלו בעזרתנו מענה לשאלות המטרידות ביותר, תקבלו ביטחון להמשך הדרך ותגבשו הסכם שיאפשר לכל המשפחה לתפקד באופן מיטבי. בסיום תהליך הגישור תקבלו מאיתנו הסכם מפורט המשקף את ההסכמות שהושגו. ההסכם יוגש לבית המשפט או לבית הדין הרבני (לבחירתכם) ויקבל תוקף פורמלי.

אתם מוזמנים לגלוש באתר, לקרוא את התכנים המופיעים בו ולהיעזר בהם ככל שתצטרכו. במידת הצורך תוכלו גם ליצור איתנו קשר, להתייעץ ולקבוע פגישת הכרות ללא מחויבות.

אם החלטתם שאתם רוצים לפתור את המחלוקות ביניכם בדרך של הסכמה, תוך שימת דגש על מציאת פתרונות נכונים, טובים וצודקים לכם ולילדיכם, אז הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להגיע להסכם גירושין בהסכמה או להסכם שלום בית ולחלופין גירושין בהתאם לצורך שלכם. הסכם אשר ייתן מענה מספק לצרכים שלכם ושל ילדיכם.

במהלך תהליך הגישור, נעזור לכם להגיע להסכם כולל והוגן לשני הצדדים, כפי שעשינו עם מאות זוגות אחרים שהגיעו אלינו למשרד המגשרים נדב נישרי, מלאים בחששות, ויצאו עם הסכמות וביטחון בעתיד לבוא. התקשרו אלינו ותראו שגם אתם יכולים לצלוח את הקשיים ולקבל ביטחון ויציבות. אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך בצורה מקצועית, מקיפה, הוגנת ובטוחה.

בסיום תהליך הגישור שתעברו עם מגשר/ת מצוות המשרד, תקבלו מאיתנו הסכם גירושין כתוב אשר ישקף את כל ההסכמות אליהן הגעתם. הסכם הגירושין שתקבלו מאיתנו, יקבל תוקף פורמאלי מבית המשפט לענייני משפחה או מבית הדין הרבני (לפי הנוחות שלכם).

התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ואנחנו נחזור אחזור אליכם בהקדם לשיחת ייעוץ ראשונית ולתאום פגישת הכרות ללא מחויבות.

היתרונות שתרוויחו מניהול הליך גישור גירושין בירושלים בעזרת משרד המגשרים נדב נישרי  

הגעה להסכם בקצב שלכם  אורך הפגישות ומשך הזמן עליו הן יתפרשו תלוי לחלוטין בכם ובצרכים שלכם. בהליך גישור גירושין בירושלים יש לקחת בחשבון הן את ההיבטים הרגשיים של הפרידה הדורשים התייחסות ומקום, הן את ההיבטים הפרקטיים של המציאות וההתנהלות בתוכה והן את הנושאים הכלכליים, ערכיים, חינוכיים, בריאותיים והרכושיים שבין בני הזוג והילדים. על מנת ולוודא שכל הנושאים מטופלים בצורה מקיפה וששום פרט לא נשאר ליד המקרה, חשוב לנשום עמוק ולא לפעול מתוך לחץ או חשש. כמשרד המתמחה בגישור גירושין בירושלים אנו נעזור לכם להגיע להסכם בקצב המהיר ביותר בהתאם לרצונכם האישי.

אתם שולטים בחייכם בהליך גישור גירושין בירושלים אתם אלו שקובעים כיצד יראה ההסכם הסופי וכתוצאה מכך כיצד יראו חייכם לאחר הגירושין. בעזרתי במהלך גישור הגירושין תקבלו את הכלים והידע שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות עבורכם ועבור הילדים שלכם. בסיומו של גישור הגירושין בירושלים שלכם, תקבלו לידיכם הסכם מקיף הכולל את כל ההסכמות שאתם רציתם ושאליהן הגעתם ביחד ובהסכמה מלאה.

מחיר הוגן הליך גישור בגירושין אצלי מתבצע במחירים הוגנים ביותר. עלות הליך גישור גירושין בעזרתי נמוכה לאין שיעור מהליך גירושין מלחמתי הנעשה בבתי המשפט (וגם הרבה פחות כואב וקשה). אתם מוזמנים לבוא לפגישת הכרות ללא מחויבות עם מגשר/ת מהצוות שלנו במשרד בירושלים (ברחוב בית הכרם 30) ולקבל מידע גם על העלות הצפויה של הליך גישור הגירושין שלכם.

שמירה על הילדים שלכם בהליך הגישור גירושין בירושלים, תוכלו לוודא בצורה נעימה ובלתי מתפשרת שהילדים שלכם לא נפגעים ושהעתיד שלהם מובטח גם לאחר הגירושין. מחקרים הוכיחו שכאשר ההורים מתגרשים בגישור הם מצליחים לפעול למען הילדים שלהם ולא באמצעותם כנגד הצד השני.

 קבלת תוקף של פסק דין משופט– ההסכם שתקבלו מאיתנו בסיום הגישור יקבל תוקף פורמאלי מבית המשפט או מבית הדין (אתם יכולים לבחור). לאחר שההסכם יקבל תוקף תוכלו להמשיך לבית הדין הרבני ולקיים את טקס הגירושין ההלכתי ולהפוך את הגירושין לסופיים ורשמיים.

סודיות הליך הגישור גירושין שנעשה באמצעות מגשר/ת מהצוות שלנו, הוא הליך סודי וחסוי לחלוטין. לאחר שמתחיל הליך הגישור יכולים בני הזוג לדבר בחופשיות ומבלי חשש שהדברים שיאמרו ישמשו כנגדם.

מתגרשים באווירה נעימה– הליך הגישור גירושין בירושלים, מתקיים בחדר הגישור שלנו בעיר שמשדר אווירה נעימה ונינוחות על מנת ולהקל עליכם כמה שיותר. חדר הגישור שלנו נמצא בתלפיות סמוך לצירי התנועה הראשיים ובקרבה לחניון. אנו מאמינים כתפיסה שצריך לעשות ככל הניתן כדי להקל על בני הזוג המתגרשים בתקופה המורכבת העוברת עליהם. בשל כך אנו מקפידים לגשר רק בחדרי גישור המעוצבים כסלון ביתי נעים ומשדרים אווירה של רוגע ואופטימיות.

איפה נמצא המשרד שלנו בירושלים?

המשרד וחדר הגישור הגירושין שלנו נמצא ברחוב הארזים 4 בבית הכרם ירושלים.

× מענה מיידי