בפרק 150 של הפודקאסט “משהו עם גישור”, נדב נישרי מארח את עוז גליק, פסיכולוג חינוכי ומומחה לעבודה עם משפחות בקונפליקט גבוה, לשיחה עמוקה על אחד המצבים הקשים ביותר בעולם הגירושין – מצבים שבהם ההורים מאבדים שליטה והקונפליקט הופך לסוער והרסני. הפרק מתמקד בהבנה כי כ-30% מהזוגות המתגרשים מגיעים למצבים של קונפליקט גבוה, שבהם המערכת ההורית קורסת והילדים משלמים מחיר כבד מבחינה רגשית, התפתחותית ולעיתים אף פיזית. גליק מציג תפיסה טיפולית שמבוססת על מעבר מדיאגנוזה לדיאלוג, מתוך הבנה שבמצבי משבר אנשים אינם במיטבם ויש צורך ליצור עבורם מרחב שמאפשר חזרה לתפקוד בסיסי כהורים. השיחה מתארת כיצד קונפליקט גבוה דומה במובנים רבים לטראומה, כיצד ילדים חווים את הקונפליקט בגילאים שונים, ולמה ניסיון להשיג צדק דרך בתי המשפט אינו פותר את הבעיה ואף מחמיר אותה. לצד זאת, מוצג מודל עבודה שמבוסס על החזרת המבט לילד, יצירת אמון עם שני ההורים, ועבודה הדרגתית שמאפשרת לעקוף את המאבק הישיר ולהתמקד בצרכים של הילדים. המסר המרכזי של הפרק הוא שהפתרון אינו נמצא בהכרעה אלא ביצירת מרחב טיפולי שמחזיר את ההורים ליכולת לראות את ילדיהם ולפעול יחד עבורם, גם בתוך מציאות מורכבת וקשה.